Curs comunicare organizationala

Solicită oferta acum.

Curs comunicare organizationala – Ce faci când nu știi ce să faci?

curs comunicare organizationala img echipa

Scurtă descriere

O comunicare organizationala eficientă ajută angajații să fie mai eficienți și să vină cu drag la muncă. De câte ori nu am auzit că departamentul financiar nu se înțelege bine cu cel de vânzări sau marketingul cu producția. Ce facem în astfel de cazuri? Unde trebuie să lucrăm?

O comunicare eficientă are loc între oameni nu între departamente, oamenii din cele departamente comunică și interacționează. Uneori mai bine alteori mai puțin bine.

Vom porni cu exerciții care să conștientizeze participanții de importanța comunicării în cadrul organizației și vom parcurge un proces complex de înțelegere și aplicare a metodelor folosite.

Obiective curs comunicare organizationala

  • Identificarea unor metode de rezolvare a problemelor interdepartamentale
  • Identificarea propriului stil de comunicare
  • Dezvoltarea comunicării în cadrul unei ședințe
  • Dezvoltarea unui plan privind comunicarea organizationala
  • Rezolvarea problemelor care apar în urma unei comunicări deficitare
  • Folosirea unei abordări pro active pentru creșterea gradului de comunicare în companie

Abordarea noastră

Cursul de comunicare organizationala va avea o abordare directă și activă.

Lucrăm cu exerciții de grup, de echipă mică și unul la unul pentru a accentua fiecare etapă a comunicării. Auto evaluarea din timpul și după exerciții va îndruma participanții la o analiză mai profundă asupra stilului propriu de comunicare și interacțiune.

Toată lumea știe cât de importantă e comunicarea în organizație dar câți fac ceva pentru a o îmbunătăți. Câți elaborează o strategie de comunicare și rezolvare a problemelor?

Aici ai prilejul să dezvolți un plan de comunicare și etapele care îl fac să funcționeze. Vei primi feedback din partea colegilor și îi vei implica activ în proces.

De ce să participi

Comunicarea în cadrul organizației e o funcție de bază care te ajută la creșterea eficienței și productivității. Comunicare interdepartamentală joacă un rol crucial în buna desfășurare a activității. Cursul te ajută să-ți dezvolți abilitățile necesare pentru a comunicare eficient în cadrul departamentelor dar și cu alte departamente.

Solicită oferta acum.

Ce este inclus

  • materiale de curs
  • suport curs comunicare organizationala
  • înregistrări video cu toate exercițiile din cadrul cursului
  • feedback individual
  • o ședință de coaching

Testimonial

Un curs de comunicare organizațională practic și interactiv. Chiar mă bucur că am putut participa alături de colegi la acest curs. Am lucrat pe cazuri identificare de noi nu din teorie sau inventate. Mă bucur că noi am fost în centrul atenției și am conștientizat importanța comunicării cu alți colegi din alte departamente.” Radu R. – Inginer mecanic

Absolut totul se rezumă la modul în care comunicăm și ne exprimăm. O parte cunoașteam din curs dar echipa m-a făcut să văd lucrurile și din alte puncte de vedere. Am învățat să fiu mai calm și să nu mai iau decizii fără să le analizez înainte. Am învățat că pot face un proces de comunicare cu fiecare personă în parte. Am învățat că fiecare membru al echipei comunică în funcție de experiența lui. Mulțumim Marian și Vlad. Mulțumim Yes Academy.” – Testimonial curs comunicare organizationala Câmpina. – George S. – Șef producție

Vezi mai multe testimoniale pe FACEBOOK.

Alege alte cursuri.

Detalii organizatorice

Nume
Curs comunicare organizationala

Durata
1-3 zile

Nivel curs
începător-mediu-avansat

Număr de participanți
10-16

Locație
București, Iași, Cluj, Constanța

Traineri Yes Academy: 2

Solicită oferta acum.

Solicită oferta acum

Completează formularul de mai jos privind cursul de comunicare organizationala și noi vom reveni către tine în cel mai scurt timp.

Prin utilizarea acestui formular sunteți de acord cu stocarea și manipularea datelor dvs. pe acest site.

Mulțumim că lucrăm împreună!