cum sa alegi o firma de training

O firma de training – Cum o alegi?

yesacademy Business Leave a Comment

O firma de training este extrem de greu de ales, din cauza concordanței, legăturilor cu trainerii, empatia, livrabilele etc. Alegerile ar trebui să se facă obiectiv și axat pe KPI-uri.

Cum sa alegi o firma de training? Cum cum cum?

Cum sa alegi o firma de training cand totul se rezuma la a lua banii? Cum sa alegi o firma de training cand calitatea serviciilor e pe locul 4 sau 5? Cum sa alegi o firma de training cand nevoile clientilor nu conteaza? Cum sa alegi o firma de training cand beneficiarul nu primeste ce a cerut?

Sunt intrebari foarte dure dar trebuie sa raspundem la ele, deoarece ne dorim un training de calitate si cu rezultate concrete si peste toate la un pret corect.

Dacă te-ai implicat vreodată în selecția unei firme furnizoare de servicii de training, știi deja cât de dificil este să faci alegerea potrivită. Cum iți poți da seama că va livra trainingul potrivit pentru tine și echipa ta? Cum poți să-ți dai seama că vei alege pe cel mai bun?

Din experiența acumulată vă oferim câteva mici sfaturi care trebuie să le faceți când alegeți o companie de training. Ne dorim să alegeți compania care se mulează cel mai bine pe nevoile voastre și vă oferă cele mai bune servicii de training.

  1. Compatibilitate

Înainte să lucrezi cu un furnizor e foarte bine să faci o mică verificare asupra firmei și asupra profilului principal sau a codului CAEN. Vei avea o mare surpriză să vezi că firma are alt domeniu de activitate față de ceea ce oferă.

Pentru tine va fi important ca firma să înțeleagă cultura organizaționala a business-ului și domeniul pe care dorești sa-l îmbunătățești.

Dacă vrei să organizezi un training în vânzări, vezi ce experiență are firma sau trainerul în vanzari (care a fost cea mai mare tranzacție făcută de el? cu cine a făcut  el vanzari? Ce buget estimativ a avut în vânzări? Etc.).

Dacă vrei să organizezi un training în Design thinking sau Leadership creativ e extrem de important să vezi cât de creativă este firma de training sau oamenii din acea firmă.

  1. Tipul de relație cu o firma de training

Cum a fost primul contact cu firma de training sau cu trainerul? Te ascultă ce ai de spus sau încearcă să-ți vândă cât mai multe? Sunt persoane care se atașează ușor de oameni? Sunt persoane care sunt dispuse să aibă o colaborare de lungă durată cu rezultate palpabile? Sunt dispuse să pună nevoile tale înaintea câștigului primit?

E important să observi ce tip de relație vrei să creezi cu firma de training. E important să știi dacă îl poți avea ca partener de drum lung. Un partener, pe care să te bazezi și să ai încredere că te va ajuta când va fi nevoie.

  1. Rezultatul financiar contabil ale unei firme de training

La acest moment poți verifica exercițiul financiar contabil al unei firme foarte ușor (o poti face AICI). Informațiile sunt publice și e foarte bine să faci o verificare a companiei la Ministerul Finanțelor înainte să începeți colaborarea.

Am auzit de la clienți că au plătit sume mari de bani pentru servicii de training și firma a dispărut sau a intrat în faliment. Trebuie avut mare grijă cu această problemă.

  1. Inovatia – firmă de training trebuie să fie!

Când vorbesc de inovatie mă refer la modul de abordare al trainingului privind rezultatele și soluțiile pentru nevoile tale. Și aici trebuie să-ți pui câteva întrebări:

Firma de training îți oferă soluții de bază sau este dispusă să meargă cu tine în cât mai multe detalii pentru a oferi rezultate concrete și palpabile asupra serviciilor de training? Face o analiză a obiectivelor amănunțită? Vine cu propuneri și sugestii care te ajută? E bine să căutați pe cineva care tinde spre inovatie și spre îmbunătățirea ofertei propuse.

Inovația se transpune în experiențe personalizate pentru participanți. Zona experiențială scoate participantul din zona de confort și îl poartă pe apele creativității și inovării. Chiar și un proces de team building trebuie să fie inovativ și creativ 100% prin activitățile pe care ți le propune..

  1. Know-how

E greu de tradus acest cuvânt așa că îl voi lăsa așa. (wikipedia ne ofera o descrie a termenului foarte buna dar si dexonline o face destul de bine)

Ce know-how are compania privind serviciile de training oferite? Știm că foarte multe firme oferă sute de programe de training dar oare experiența pe acele programe se vede? Caută traineri experți pe domeniul pe care îl cauți. Caută traineri nișați și cu know-how puternic în spate.

Acestea au fost cele cinci sfaturi pentru alegerea unui firme furinizoare de servicii de training. Toate sfaturile sunt din experiența proprie și din discuții avute cu clienții noștri.

Cere oferta personalizată pentru colegii tăi, mai jos.

Daca tu ai alte sfaturi in cum sa alegi o firma de training, noi te ascultăm.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *